Ons dakteam.

Als het van u mag, maken wij uw dak.

De Kluyver, al bijna 50 jaar actief.

J. de Kluyver Dakbedekking Rhoon B.V. is opgericht op 1 maart 1975. Van een boerenschuur en vervolgens kantoor werden de zaken vanaf 4 september 1981 aangestuurd vanuit het nieuwe kantoor aan de Ambachtsweg nr. 7 te Rhoon, waar vanuit nog steeds gewerkt wordt. Na twee directiewisselingen staan thans Ruud de Boer en Peter van Leeuwen aan het hoofd.


Dienstbare opstelling.

Het bedrijf is gespecialiseerd in het onderhouden en aanbrengen van bitumineuze daken, waarbij veiligheid en kwaliteit zeer hoog in het vaandel staan. Onze niet te grote organisatie kent weinig schijven zodat u bij contact altijd te maken zult krijgen met een direct leidinggevende. Hierdoor is een uitstekende servicegraad gegarandeerd.

Wij maken het beste dak, voor u.

Wij werken uitsluitend met "Wédéflex established" opgeleid personeel.

Bij uitvoering van de applicatie voor uw geïsoleerde dakbedekkingsystemen, waarbij de waterkerende functie (onder en toplagen) uitsluitend wordt bepaald door gebruikmaking van Wédéflex dakbedekking met uitgekiende isolatiematerialen.

Deze unieke combinatie komt met name de investering van toegepaste isolatiematerialen ten goede. De meerwaarde die u investeert in duurzaamheid zal voor u op de lange termijn door de gekozen dakbedekkingsystemen ruimschoots worden terugverdiend.


Logo Wédéflex Established Dealer Digitaal Png

Zekerheid voor u.

Deze zekerheid is geborgd in onze bedrijfsfilosofie.

Bij de benadering van het dak-onderzoek, de advisering en niet in de laatste plaats de uitvoering, gaan wij ervanuit hoe we het bij ons thuis zouden willen hebben.

Uitvoering volgens BRL 4702/02en het voormalig Arbo-management systeem OHSAS 18001:2007, thans ISO-45001 en de Cultural Safety Ladder beperken de faalkosten en vergroten tevens de veiligheid en kwaliteit tijdens uitvoering van uw dakonderhoud. Uiteraard zijn wij lid van VEBIDAK.

6724+

PROJECTEN

48+

jaren ACTIEF

28+

jaren VEILIGHEID CERTIFICATEN

43965+

VERHOLPEN STORINGEN

Recensies uitgevoerd werk.

202410 Dochter van gepensioneerde medewerker; Onverwacht stopt er een politiebus op ons terrein. Een enthousiaste vrouw vraagt of zij even op de foto mag met Ruud en Peter. Blijkt zij de dochter van onze Jaap. Jaap is al enkele jaren met pensioen en ze wil haar vader verrassen. "Hij heeft zo'n fijne tijd gehad bij de Kluyver". Uiteraard worden foto`s genomen. "Jaap, je treft het! We hopen dat je nog lange tijd van alles (en vooral je dochter) mag blijven genieten, Peter".

202409 Medewerker; "Waardering, Goede middag beste, in het weekend neem ik soms de tijd om op de website van Kluyver te kijken. Leuk om te zien wat dit bedrijf heeft gecreëerd. Ik lees alles door en denk terug aan hoe ik daarin een rol heb gespeeld. Inmiddels 7 jaar bij Kluyver en ik heb er geen spijt van. Bedankt." Je komt uit een hele moeilijke periode en jij hebt je er met onze hulp fantastisch doorheen geslagen. Het willen leren en vooral ook, het geholpen willen worden, maken dat je je als mens en dakdekker mooi hebt ontwikkeld. Dank hiervoor, juist ook van onze kant.

202408 Netbeheerder; "Goedemiddag Peter, iedere keer ben ik weer onder de indruk van het vakwerk wat jouw mannen op het dak aanbrengen! Bravo! Groeten..." Zo`n klein berichtje op je Whatsapp...fantastisch, dank daarvoor, ik heb het de mannen doorgegeven. Niet altijd het snelste, echter wel verzekerd van een zo goed mogelijk eindresultaat.

202407 Particulier; Na het afronden van het aanbrengen van nieuwe dakbedekking op dakkapel waarbij we veilig hebben mogen werken..."Ha Peter. Nog eens bedankt. Super aardige collega`s. Nette jongens en erg dankbaar voor de koffie en frisdrank. Het resultaat ziet er geweldig uit." Met betrekking tot beperken van risico`s is uitvoering op dakkapellen bij particulieren een lastige combi. Als we de meest zwaarwegende risico`s kunnen elimineren kan het maken van klein werk heel bevredigend eindresultaat opleveren. Fijn dat onze mensen zich prettig gedragen en dat de klant hier melding van maakt.

202406 Bouwkundige Museum Beelden aan Zee; "Beste Peter, wat een positieve verrassing, dit filmpje van jullie werkzaamheden aan het dak van Museum BAZ onder het toeziend oog van Wim Quist. Het was de start van onze professionele relatie waar het Museum en ikzelf nog steeds plezierige herinneringen aan beleven en nog lang gebruik van kunnen maken. Veel dank voor het maken van de film (klik voor de film op deze link) en het delen daarvan met mij. NB, heb je er bezwaar tegen als ik het filmpje deel met de nieuwe huismeester, de zakelijk directeur en de vrouw en dochter van Wim Quist?" In dit geval moet ik mijn dank uitspreken aan de fotograaf van Wédéflex, die in mijn verhaal bij het nemen van foto`s voor in "De Redaktie", het magazine van Wédéflex, op heeft gepikt en mij heeft gevraagd dit voor de camera te vertellen.

202405 Collega`s onder elkaar; "het eerste dak is opgeleverd, tegenslagen op het werk met als gevolg 2 maanden stop vanwege veiligheidsredenen. Maandag is het tweede dak klaar en beginnen wij boven. Bedankt aan alle colleges voor de steun, bedankt aan mijn maat Peet voor de steun in sommige Stressituationen. Bedankt!" Daar word je als werkgever blij van. Waardering uitspreken van de ene werknemer naar de andere. Teamverband is belangrijk om te komen tot mooie prestaties (veilige en kwalitatief hoogstaand werk). Uiteraard ook onze dank naar alle werknemers.

202403 Netbeheerder; "Goedemiddag, ik ben net terug van een bezoekje aan het werk in Rotterdam waar de firma Kluyver bezig is aan het vernieuwen van de dakbedekking. Na met de daar aanwezige mannen gesproken te hebben moet ik zeggen dat een compliment op zijn plaats is. De ladder was gezekerd, de mannen droegen valharnassen en waren keurig aangelijnd. Ook tijdens het gesprek merkte ik dat ze serieus met hun werkzaamheden bezig waren. Mijn complimenten 😊" Deze interne mail is door onze opdrachtgever doorgezet naar De Kluyver. Wat een boost geeft dat. Waardering voor al hetgeen we doen om de veiligheid op de daken zo hoog mogelijk te krijgen. Dank voor de complimenten!

202402 Stroomproducent; Na wat incidenten staan alle snaren strak. We zullen aan de HSE managers moeten verantwoorden. "Per incident verwacht ik een 5xWhy of gelijksoortige analyse om de basisoorzaak te kunnen benoemen, en de mitigerende acties om herhaling te voorkomen." Uiteraard zullen we alle antwoorden geven en zien waar we uiteindelijk met z`n allen nog beter kunnen presteren.

202312 Opdrachtgever Rotterdams Ingenieursbureau; "We zijn trouwens wel positief over Bas. Zowel ik als Arno hebben een goede indruk van hem gekregen. Ook van de werkwijze van De Kluyver in het algemeen voor zover. Fijn dat ruim van tevoren kan worden aangegeven wanneer jullie komen en dat er dan een planning aan ten grondslag ligt." Uiteraard waarderen wij positieve feedback en hebben de opdrachtgever beantwoord; "Wat fijn dat de samenwerking zo goed is bevallen. Ik zal dit met Bas opnemen uiteraard Voor ons is het ook prettig als we een planning als kapstok kunnen gebruiken. Maar we zijn wel flexibel om ons aan te passen wanneer nodig."

202311 Opdrachtgever met aanzienlijke lekkages in laboratorium; "Marco, Het goede nieuws - ik heb nu elke dag gecontroleerd en het is droog !! 👏👏👍👍 Over het vervolg kom ik bij jullie terug na terugkomst van Peter. Wij moeten met elkaar het vervolg goed en diepgaand bespreken. Ik neem initiatief... asap". In deze stormachtige regenperiode is grotere gevolgschade voorkomen. Niet altijd een leuke klus voor onze dakdekkers, maar met goed gevoel terug kunnen kijken op een positief eindresultaat. Mannen, dank voor de inzet.

202311 Opdrachtgever in havengebied van Rotterdam; "Goedemorgen heer van Leeuwen, graag willen wij weer in contact komen met de firma de Kluyver om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen betreffende de dakbedekking van alle gebouwen op ons terrein. Er is reeds eerder contact geweest en de dakbedekking van een gebouw is toen door de firma de Kluyver naar volle tevredenheid vernieuwd. Met vriendelijke groet," Hier kunnen we echt trots op zijn. Uit het oog, niet uit het hart. Wij zien uit naar hernieuwde samenwerking. Dank!

202310 Opdrachtgever in het Havengebied van Rotterdam; "Rink, bedankt, complimenten voor de naleving van de veiligheidsafspraken. Groeten," Zulke complimenten moeten we koesteren. Niet alleen veilig werken is een issue. Door een juiste opstelling en uitvoering voorkomen we dat onze opdrachtverstrekker intern kan worden aangesproken. Ondanks dat wij in het duurdere segment opereren, creëren we met het werken volgens de hoogste veiligheidsstandaard en gemaakte afspraken een win-win situatie voor beide partijen.

202309 Adviseur van Gemeente; "Ha Marco, samen opleveren hoeft niet hoor, ik loop er zelf wel even overheen. Ik heb het vertrouwen dat de werkzaamheden keurig worden uitgevoerd". Een gigantisch compliment natuurlijk. Graag bekijken we samen met de opdrachtgever als de werkzaamheden zijn afgerond en leggen we een aantal zaken vast. Duidelijk is dat door voldoende begeleiding van onze dakdekkers verbeterpunten welke tijdens een oplevering worden genoteerd slechts zelden voorkomen.

202308 Opdrachtgever Scholenstichting; "Peter, jullie zijn toch wel bezig?" Na mijn bevestigende antwoord kwam de opmerking dat er vanuit de school in geheel geen (negatieve) opmerkingen werden gemaakt, ondanks dat het bestaande dakbedekkingspakket mechanisch moest worden bevestigd aan de betonnen ondergrond. Door goede afspraken met de school en aangepaste tijden voor al te storende werkzaamheden bleef de overlast beperkt. Iets wat onze opdrachtgever niet gewend was.

202307 Particulier na een thermische renovatie van de bungalow: "Goedenavond Marco, bedankt voor het nette werk en prettige samenwerking voor het leggen van de isolatie en dakbedekking. Met vriendelijke groet..." Een e-mailtje in de avond kan zo`n goede gevoel geven. Het gaat vaak niet om de pegels, maar om waardering. Fijn om te ervaren dat opdrachtgevers dat ook kunnen uiten. Uiteraard ook dank namens ons aan al onze opdrachtgevers voor het in J. de Kluyver gestelde vertrouwen.

202306 Ha Peet, wat hebben die mannen fantastisch gewerkt, dat moet ook gezegd worden van die jonge mannen. Het leek vanmorgen wel een geoliede machine. Goed om te zien dat er mensen zijn die zich vol overgaven op het werk richten, ook al was het verwijderen van de oude dakbedekking een enorm vies karwei". Wat zijn wij blij dat we op het ogenblik een verjonging van onze ploeg zien waarbij de inzet en leergierigheid van de nieuwe instromers op positieve wijze opvalt.

202305 Particulier na het overlagen van het dak van de woning: "Ha Peter, wat zijn we blij met het nette personeel. Ze hebben zich keurig gedragen en hebben heel mooi werk geleverd. Hier heb je een extraatje om onder de jongens te verdelen, we zijn er erg blij mee!" Uiteraard hebben wij de positieve reactie gedeeld met onze medewerkers. Ze hebben het extraatje zelf mogen verdelen. Een positief gebaar zodat de mannen een volgend project weer kunnen streven naar goed, veilig en naar tevredenheid werken.

202304 Opdrachtgever zorg: Aanvang van de mail; "Beste heer van Leeuwen / Beste Peter, het is alweer even geleden (circa 3 jaar) dat wij contact met elkaar hebben gehad. Ik ben nog steeds dankbaar voor wat u toentertijd voor ons gedaan heeft. Zeer gewaardeerd. Uw herstelwerkzaamheden hebben ons zeker uit de noodsituatie geholpen". We hebben een ingewikkelde kwestie tijd gegeven door een juiste noodmaatregel te treffen zodat de coronaperiode en de juridische afwikkeling van een vraagstuk zonder lekkages kon worden doorgekomen.

202303 Opdrachtgever scholenbeheer: "Tijdens ons gesprek vorig jaar maart heb je aangeven dat jullie je gaan richten op de pijlers gezondheidszorg, elektriciteit en netbeheerders en nog een derde branche (i.i.g. geen onderwijs). In dat gesprek gaf je aan dat als je een melding krijgt van een ziekenhuis en van een school, jullie als eerste gaan rijden naar het ziekenhuis. Ik stond toen met mijn mond vol tanden. Dat je het denkt is één ding, maar dat je het uitspreekt… Wij zijn dus geen belangrijke klant voor jullie. Vanaf dat moment is bij ons de motivatie ook weggezakt om een partnerschap op de bouwen". Ontzettend jammer dat een organisatie denkt "de belangrijkste klant" te moeten zijn. Wij zullen naar al onze klanten op het moment van calamiteiten prioriteiten moeten afwegen...echter zonder daarbij klanten te laten zakken. Dat het door een organisatie als zwart/wit wordt voorgesteld is natuurlijk jammer. Ik hoop dat betreffend schoolbestuur snel een partner vindt die ze het gevoel van belangrijkste klant kan geven. Voor ons blijven al onze klanten belangrijk.

202302 Opdrachtgever Industrie: De werk-verantwoordelijke van een elektriciteitscentrale wil het team van Steven bedanken voor de goede samenwerking. "Alles is volgens de regels en gemaakte afspraken verlopen, dank daarvoor".

202301 Reactie na het verhelpen van lekkage bij oudere dame, opgegeven door de dochter: "Goedemiddag, bedankt voor het snelle handelen. Mijn moeder is er erg blij mee. Ze vond het aardige mannen. Vriendelijke groeten..." Een belletje (van moeder via dochter) is feitelijk niet nodig maar wordt erg gewaardeerd. Ik wil hiermee de ploeg van Ed bedanken.

202211 Aanvraag offerte bedrijfsgebouw: Met betrekking tot het voornemen zonnepanelen te plaatsen op een bedrijfsgebouw hebben we een aanvraag ontvangen door de goede ervaringen vanuit het verleden. Uiteindelijk heeft dit niet geresulteerd in een opdracht aan ons. "De overweging is geweest dat er géén versteviging nodig is aan het dak om de panelen te plaatsen". Hoewel wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is, juist voor een goed functioneren op de lange termijn (zonnepanelen staan niet voor 10 jaar op een dak). Lekkageklachten in de toekomst zijn te voorzien. Wij respecteren de gemaakte keuze. Wij hebben de vraagsteller in ieder geval goed geïnformeerd.

202209 Verhelpen lekkage bij particulier: "Goedenavond Peter, zeer bedankt voor de snelle interventie. Op afstand ben ik zeer goed door jouw personeel op de hoogte gehouden. Complimenten. Bedankt!." Hiervoor willen we `s-avonds best gestoord worden. Uiteraard hebben we de complimenten doorgezet naar onze dakdekkers.

202208 Specialistische zorginstelling: "Beste Peter, we hebben al een tijdje lekkage van het dak en dit bedrijf wil het gaan repareren en heeft een offerte gegeven. Tevens stellen ze een coating voor. Ik heb toch een lange tijd garantie op dit dak?" Wij kunnen melden dat we doorgaans een 10 jaar verzekerde Wédéflex garantie afgeven waarbij materiaalfouten, alsmede de applicatiefouten zijn meeverzekerd. Indien door de Wédéflex organisatie een advies is gemaakt is het advies ook meeverzekerd. Schade ontstaan door mechanische beschadiging of aangebracht door derden valt uiteraard niet onder de verzekerde garantie. Lees meer hierover op de site van Wédéflex (link)

202112 Aannemer, voor vaste gezamenlijke opdrachtgever: "Peter, ter info. Ik heb in ons systeem een pluim aangemaakt over het verloop van de werkzaamheden in Breukelen". In de pluim staat "het overlagen van de dakbedekking is goed verlopen. De werknemers hebben zich goed aan o.a. veiligheidsinstructies gehouden. Zij hebben vakkundig werk geleverd". Wij zijn blij dat we weer een werk naar volle tevredenheid van een opdrachtgever hebben kunnen afronden.

202108 Particulier, vaste klant voor het dakwerk: "Goedemorgen Peter, dank voor de snelle uitvoering, het ligt er perfect bij. Ik ben bang dat het mij gaat overleven in de tijd". Voor alle partijen prettig als het belang van duurzaamheid bekend is, ook bij onze opdrachtgevers.

202106 Particulier met een door ons, nu zo`n 10 jaar geleden, gemaakt dak: "Peter, je weet toch wel dat als ze aan het mooiste dak ter wereld komen, ik kortsluiting in mijn hoofd krijg". Een opbouw van de buren houdt in dat anderen aansluitingen zullen maken op ons dak. Bij zo`n "noodkreet" van een opdrachtgever voeren we graag na de activiteiten van de buren een inspectie uit. Service van de zaak!

202105 Nieuwe opdrachtgever door positieve aanbeveling door relatie na onze dankzegging "Vandaag heb ik een deal gesloten. Dank voor de positieve bijdrage van jou kant over J. de Kluyver Dakbedekking": "Peter, goed om te horen en natuurlijk graag gedaan". De beste reclame is mond op mond reclame, daar worden we blij van.

202102 Certificerende instantie: "Beste Peter, bijgaand zend ik de volgende rapportage van de dakinspectie volgens BRL 4702:...Ik kan toch niet anders zeggen dat het er netjes en veilig uitzag. Om toch een paar aandachtspuntjes mee te geven:...maar nogmaals, dit zijn geen punten voor een afwijking in het kader van BRL 4702. Als je opmerkingen / commentaar hebt, dan hoor / zie ik het graag." Wij zijn blij met een kritische blik door een externe partij. De zaken goed voor elkaar maar toch een toevoeging door het geven van wat aandachtspuntjes. Zo streven wij altijd naar verbetering...zo hoog mogelijke kwaliteit op de meest veilige manier.

202101 Particulier: "Goedenavond Peter, dank voor je mail met daarin de offerte. Het kwam voor ons over als ‘eenvoudige klus’, maar gezien de offerte en het totaalbedrag ziet het er uit als een ‘flinke klus’. Dat is helaas niet wat wij verwacht hadden. We hebben dan ook besloten hier geen gebruik van te gaan maken. Nogmaals dank voor je tijd en wellicht tot een andere keer." Onderhoud aan daken is een kostbare aangelegenheid. Het kan altijd goedkoper, dat wel. Het uitvoeren van onderhoud om de levensduur te ondersteunen raden wij een ieder aan. Zo kunt ook u het maximale uit uw investering halen.

202012 Een bestuurder van een plaatselijke voetbalvereniging: "Langs deze onpersoonlijke weg zijn wij zo vrij om de factuur te versturen voor de sponsorbijdrage bij sportvereniging WCR. J. de Kluyver Dakbedekking ondersteunt de vereniging door een reclamebord langs het hoofdveld van WCR waarvoor wij jullie zeer erkentelijk zijn." Hiermee zijn we ook voor verenigingen in moeilijke Coronatijd een bescheiden ondersteuning.

202011 Onze partner voor arbeidsontwikkeling: Als blijk van waardering, een bloemetje". Onlangs werden wij op de dag van de ondernemer in het zonnetje gezet. Vanwege durf, doorzettingsvermogen en de goede band die we sinds enkele jaren onderhouden is ons door Paul van Maren (Voorne-Putten Werkt B.V.) geheel onverwacht een bloemetje uitgereikt. Een schitterend gebaar, ontzettend bedankt Paul !

202010 Particulier: "Dag Ruud, Je hebt gelijk. We zijn zwart op wit een kosteninschatting overeengekomen en ik heb hier zwart op wit akkoord opgegeven. Juist vanwege deze kosten inschatting en het geleverde voorstel had ik vertrouwen in jullie, en heb ik jullie gekozen, en niet een ander voorstel van een collega dakdekker. Ik ben regelmatig bij de werkzaamheden geweest en deze waren een beetje anders en meer dan vooraf besproken en vooraf per mail overeengekomen. Ik waardeer het geleverde werk. Het dak ligt er prachtig bij. Ben heel tevreden. Dit gezegd hebbend, ben ik bereid 115% van het afgesproken bedrag te betalen". Soms vallen kosten hoger uit. Door met de klant mee te denken streven we naar een uiteindelijk positief gevoel voor beide partijen.

202008 Afdeling Facilitaire Zaken van een Onderwijs stichting: "Peter, wat is dat lang geleden dat ik je aan de lijn heb gehad en wat ben ik daar blij mee. Niets ten nadele van een ander maar met jullie hebben we altijd zo goed kunnen werken." Door aanbestedingen zijn wij soms genoodzaakt tijdelijk afscheid te nemen van een opdrachtgever. De opdrachtgever wordt soms met recht opgezadeld met de goedkoopste partij.

2020007 Particulier welke speciaal naar de zaak is gekomen : "Ha Peter, ik ben er zo blij mee. Ik heb al diverse complimenten gehad van de buren. Wat een mooi dak hebben jullie gemaakt". Dat iemand moeite doet om een persoonlijke boodschap te brengen is natuurlijk heerlijk.

202005 Particulier: "Beste Peter, beste heer van Leeuwen, Mede namens mijn man, wil ik u laten weten dat we zeer tevreden zijn over het karwei dat u voor ons heeft uitgevoerd. Ik heb hierover uw collega Ruud al geïnformeerd. Maar ik was helemaal stil van verbazing toen ik gisteren van de 3 medewerkers een prachtige bos bloemen mocht ontvangen, voor de goede en gezellige verzorging. Waar kom je dat nu nog tegen? Ik heb geen namen of e-mails van de 3 collega's, maar wilt u hen heel hartelijk danken... ik ben er echt stil en beduusd van. Hartelijke groet," Uiteraard zullen wij onze mannen bedanken voor de inzet en de attentie, echter het begint bij uw openhartige opstelling en perfecte verzorging. Dank namens het gehele Kluyver Team!

202003 Vastgoedbeheerder: "Tja, de bouwkundige details van deze stadvilla's hebben zo hun beperkingen. We kijken het even aan of het zo weer een tijdje mee kan gaan. Bedankt voor jullie inzet. Bewoonster zeer tevreden". Een simpele ingreep kan veelal het bouwkundige probleem niet structureel oplossen maar wellicht het effect zoals wateroverlast tijdelijk wegnemen. Zo ontstaat er ruimte om een herstelplan te maken.

200202 Particulier met lekkage bij schoorsteen: "Jeetje, nog erger dan ik dacht. Dank voor jou snelle reactie en hulp, door mij en mijn vader zeer gewaardeerd". Door een klein beetje vuil stond er op de bungalow van zijn 88 jarige vader ca. 12.000 liter water. De gemiddelde plasdiepte bleek ca. 12 cm. over het gehele dakvlak. Goed dat de lekkage is opgemerkt, echter tijdig dakonderhoud had deze ongewenste situatie kunnen voorkomen. Inmiddels is een onderhoudscontract afgesloten om herhaling te voorkomen.

202001 Particulier met mogelijke dak-problemen: "Onlangs was Peter van Leeuwen bij mij op de `s-Gravenweg in Rotterdam. De rede was dat ik vreesde dat mijn koper ernstig bezwaar zou maken over de kwaliteit van mijn dak. Een heel plezierig bezoek van Peter heeft mij gerustgesteld. Ik wil Peter en het bedrijf De Kluyver hartelijk danken voor het advies en de genomen moeite. Veel succes met het bedrijf".

201912 Dak-verantwoordelijke bij een groot evenementencomplex op Zuid: "Heren, met genoegen kan ik melden dat de werkzaamheden gedaan zijn. Mag ik jullie allen danken voor het klaren van deze klus . De voorbereidingen duurde even maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden. Ik vernam ook van alle partijen dat de samenwerking meer dan goed was. Het resultaat mag er dan ook zijn. Zie de foto’s. Willen jullie mijn dank ook overbrengen aan de mannen die op het dak bezig zijn geweest. Allen fijne dagen en een voorspoedig 2020". Met zulke mooie woorden een jaar afsluiten...wij voelen ons geroerd. Jij ook bedankt, Jack!

201910 Medewerker de Kluyver: "Het doet me pijn het bedrijf te verlaten, maar ik moet mijn droom en hart achterna. Ik wil jullie bedanken voor de geweldige samenwerking en de unieke ontwikkelingsmogelijkheden die ik binnen het bedrijf heb gekregen". Hoewel de pijn ook aan onze zijde voelbaar is waarderen wij de oprechtheid om je dromen na te jagen. Bij eenzelfde inzet zal je daar zeker in slagen. Veel succes!

201909 Beheerder institutionele belegger: "Peter, we hebben in het verleden toch geregeld met je gewerkt. Altijd met plezier en fijne ervaringen. Het is leuk om in het Rotterdamse weer wat met elkaar te doen." Wij bouwen graag aan relatie. Niet de goedkoopste willen zijn maar de klant het beste bieden voor wat er te krijgen is. Het loont beiden, ook op de lange duur!

201908 Particulier: "Hallo Peter, vakmensen heb je gestuurd! Het is een kwalitatief ontzettend goed uitgevoerd dak. Ontzettend bedankt Peter. Diep uit de grond van mijn hart". Complimenten dus aan het adres van onze werknemers. Grandioos mannen, zo zien we het graag.

201907 Gebouwbeheerder: "Peter, zoals je gezegd hebt, het hoogste terras lijkt nu inderdaad waterdicht.....ook na de kortstondige hevige regenbuien van vorige week zijn de lekbakjes leeg gebleven. Ik en velen met mij hopen er het beste van:. Door jarenlange lekkageproblemen duurt het soms even voordat een gebouwbeheerder weer vertrouwen krijgt in het goed functioneren van het dak. Ook hier zijn we weer geslaagd en met onze ervaring hebben we kunnen bereiken dat de opdrachtgever hoop heeft kunnen houden op een goede afloop.

201905 Particuliere opdrachtgever: "Geachte heer van Leeuwen, Donderdag 11 april heb ik met uw medewerker Tom de uitgevoerde werkzaamheden doorgenomen, teneinde tot een afronding te komen. Voor zover ik dat als leek kan beoordelen zijn alle werkzaamheden aan de dakbedekking goed uitgevoerd. Ik wil zeker niet onopgemerkt laten dat ik uw medewerkers steeds zorgvuldig heb zien werken. Ook de contacten met uw medewerkers verliepen bijzonder prettig. Het meeste hebben wij contact gehad met Tom. Als wij vragen hadden, dan werden deze steeds duidelijk beantwoord en gaf hij uitleg over het hoe en waarom. Over de zorg voor de uitvoering van hun vak weten wij dan ook niets dan goeds te vermelden.

201904 Particuliere opdrachtgeefster: "Geachte heer, op 4 februari heb ik het eerste contact met u via deze app gelegd. Er lag een briefje in de gang met de mededeling dat u / uw collega ons dak heeft geïnspecteerd. De afspraak was dat dit in overleg met mij zou gebeuren omdat ik een specifieke vraag heb. Bij deze stel ik u / uw bedrijf in gebreke. U heeft zonder toestemming mijn dak betreden en hiervoor een factuur gestuurd. Deze kan ik niet voldoen". Helaas, het gaat ook wel eens mis. Door lering te trekken uit reacties van ontevreden klanten kunnen wij onze service verder optimaliseren.

201903 Coördinator E&W: Na het opsporen van een ernstige lekkage. "Hoi Peter, bedankt weer voor jullie service. Het had hier toch nooit aan de dakbedekking kunnen liggen, dit dak is door een goede dakdekker gemaakt".

201902 Beheerder van Vastgoed in nabijgelegen Gemeente: "Ha Peter, wat een nette jongens heb je gestuurd. Ondanks dat ze vanuit het buitenland komen praten ze keurig Nederlands". Wij zijn blij met een positieve opmerking. Uiteraard is onze voertaal voor al onze mensen op het dak Nederlands !!

201901 Technisch Diens van Evenementencomplex: "Ha Ruud, het valt op dat jullie altijd van dat nette personeel hebben. Wij zijn daar zeer tevreden over".

201811 Beheerder van Museum: "Beste Peter en Martin. Veel dank voor de herstel werkzaamheden aan een van de afvoeren van het terras van het Museum op 15-11-2018. De betreffende medewerkers van J.de Kluyver, de meegekomen loodgieter beiden onder leiding van Peter hebben op mij alsmede op Wim Quist een goede en professionele indruk gemaakt ....... waarvoor dank. De werkzaamheden aan een afvoer waren veel omvangrijker dan we vooraf hadden ingeschat maar konden gelukkig aan het eind van de middag worden afgerond. Ook het vooroverleg met Martin en Peter en Martin zijn tekening op basis van het aanpassing voorstel van Peter voor het ontwerp voor een nieuwe wijze van afvoeren van het regenwater hebben daar aan bijgedragen waarvoor eveneens onze dank.

201810 Voorzitter VvE: "Gaat er toppie uitzien, compliment. Mag ook gezegd worden. Zeer tevreden Peet".

201809 Eigenaar in VvE: "Geachte heer van Leeuwen, Ik heb het gesprek van hedenochtend aangenaam en verhelderend gevonden. Wel blijf ik het jammer vinden dat er net een totaal gerenoveerde tuin is uitgekozen om werkzaamheden in uit te voeren, terwijl de tuin er naast nog gerenoveerd moet worden. Uw woorden van hedenochtend en onderstaande mail geven mij wel het vertrouwen dat de situatie naar behoren zal worden hersteld. Ook dank ik voor uw bemiddeling dat u en ik samen communiceren over de oplevering en het op orde brengen van mijn voortuin. Oprecht dank hiervoor!

201808 Wédéflex leverancier: "Ten aanzien van de uitvoering van het werk hebben wij vastgesteld dat er netjes en volgens de Wédéflex voorschriften en richtlijnen wordt gewerkt. De ten uitvoer gebrachte werkwijze is conform het renovatie-advies dat door Wédéflex is uitgebracht. Derhalve hebben wij geen aandachtspunten of opmerkingen met betrekking tot de zaken op het werk."

201808 Beheerder Sportlocaties: "Goedemorgen Peter, alvast weer bedankt voor de goede service".

201806 Particulier: "Mannen, mijn vader was zo onder de indruk van uw jonge medewerker. Echt sympathiek, vakbekwaam en duidelijk. Eindelijk het gevoel dat het goed gaat komen".

201806 VvE Beheerder: "Hallo Peter, Dank voor de foto`s en rapport. Ik ben blij je ontmoet te hebben en dat je de tijd hebt genomen voor deze inspectie én het mij rustig uit te leggen".

201803 Beheerder Kantorencomplex Zuidas Amsterdam: "Peter, het heeft sinds de nieuwbouw gelekt. Je moet weten dat na jullie onderhoud al 10 dagen geen vocht uit de constructie is gekomen. Ik ben vandaag aan het opruimen en we krijgen morgen kijkers, we kunnen de verdieping weer verhuren. De zon gaat gelukkig weer schijnen".

201801 Zorginstelling: "Peter, je hebt gezegd dat ik altijd mocht bellen. Er stonden opeens zeven dakdekkers om het afgewaaide dak voor nood te herstellen. Alles is vandaag weer waterdicht afgewerkt. Jullie hebben het vandaag helemaal waargemaakt".

201710 VvE Beheerder: Tijdens het voorbij rijden van ons eerste werk voor deze relatie, wat een paar jaar geleden is uitgevoerd.; "Peter, dit is het mooiste dak wat ik ooit heb laten maken. De voorzitter wilde het goed hebben...Als we het dan toch moeten doen, dan gelijk maar goed".

201709 Particulier: Na een langdurige lekkage waar diverse bedrijven tevergeefs langs zijn geweest. "Goede morgen Peter, jawel, het is nog steeds droog binnen, dus ik ga aan het herstel denken".

201709 Particulier: "Het advies was helder en we zijn niet onnodig op extra kosten gejaagd. Wij hadden gedacht een heel nieuw dak nodig te hebben maar de constructie bleek bij de inspectie nog in goede staat. Wij zijn blij met de serieuze benadering".

Bent u onze volgende klant?

BEL NU !


010-5016044

Voor u een kijkje in onze organisatie.

Hoe onze organisatie werkt?
Construction

DE KLUYVER DAKBEDEKKING RHOON

Vanaf 1975 ( Al 48 jaar) uw specialist !

Informatie